Vibro izoliacija

(37 prekės)

Garso vibro izoliacijos įrengimas, medžiagos + darbas

Autogarsas

Atliekame pilną bei dalinę transporto priemonių triukšmo izoliaciją.

check_circle_outline highlight_off
Yra prekyboje Išparduota
Kaina nuo: 199.00 €

Garso izoliacija automobiliui

Autogarsas

Atliekame pilną bei dalinę transporto priemonių triukšmo izoliaciją.

check_circle_outline highlight_off
Yra prekyboje Išparduota
Kaina: 1,500.00 €

   Vibro izoliacija . 

vibro izoliacijos paskirtis - nuslopinti lygių ploštumų rezonansus ( vadinamą būgno efektą) . Tam dažniausiai naudojama bitumo mastika su įvairiais priedais , kad esant minusinei aplinkos temperatūrai ši medžiaga nesukietėtu ir nenustotų veikti. Tas yra labai svarbu renkantis vibro izoliaciją . Pigių gamintojų bituminiai lapai žiema sukietėja į akmenį ir neatlieka savo funkcijos , dar blogiau, kai nuo vibracijos sutrukinėja ir subyra. 

Kaip tai veikia ? Metalinio , plastmasinio , bituminio bei aliuminio medžiagų rezonansiniai dažniai yra skirtingi. Todėl šias medžiagas suklijavus vieną ant kitos jos slopina viena kitą , ko pasekoje gaunamas norimas efektas. Kuo tokių medžiagų storis arba sluoksnių kiekis didesnis tuo ir slopinimo efektas didėja , bet reikia nepamiršti, kad šios medžiagos nėra lengvos , tad sparčiai didėja ir automobilio detalių  svoris . Tad jeigu ruošiatės klijuoti bagažnės dangtį įvertinkite , kad visą papildomai pridėtą svorį turės įveikti dangčio dujiniai amortizatoriai, kad jis nenusileistų savaime žemyn. 

Vibro izoliacijai skirtos medžiagos storina vibruojančius paviršius. Dažniausiai tai Bitumo su priedais mišinys padengtas aliuminio sluoksniu. Užklijavus  tokią medžiagą ant vibruojančio paviršiaus skardos, bitumo ir aliuminio rezonansiniai dažniai yra skirtingi todėl vibracija slopsta maksimaliai efektyviai. Rekomenduojam nepirkt pigiausių nežinomų gamintojų, vien todėl,kad dažniausiai tokie gaminiai minusinėje temperatūroje sukietėja ir neatlieka savo funkcijos.

Vibracijos izoliacija – tai vibracijos perdavimo iš vieno paviršiaus į kitą sumažinimo arba pašalinimo procesas. Tai dažnai pasiekiama naudojant specializuotas medžiagas ar prietaisus, kurie gali sugerti, slopinti ar kitaip valdyti vibraciją.

Yra įvairių priežasčių, kodėl gali prireikti vibracijos izoliacijos. Kai kuriais atvejais tai gali būti skirta apsaugoti jautrią įrangą nuo žalos, kurią sukelia per didelė vibracija. Kitais atvejais tai gali būti siekiant sumažinti triukšmo lygį arba pagerinti pastato gyventojų komfortą.

Galima naudoti kelių tipų vibracijos izoliavimo metodus, įskaitant mechaninę, pneumatinę, hidraulinę ir elektromagnetinę izoliaciją. Mechaninė izoliacija paprastai apima tamprių medžiagų, tokių kaip guma ar neoprenas, naudojimą, kurios gali sugerti ir slopinti vibracijas. Pneumatinė izoliacija naudoja oro slėgį vibracijai sumažinti, o hidraulinė izoliacija apima skysčių naudojimą vibracijai slopinti. Elektromagnetinė izoliacija naudoja magnetinius laukus vibracijai valdyti.

Konkretus pasirinktas metodas priklausys nuo pritaikymo ir vibracijos lygio, kurį reikia izoliuoti. Kai kuriais atvejais norint pasiekti norimą izoliacijos lygį, gali būti naudojamas įvairių metodų derinys.

Vibracijos izoliacija gali būti svarbi įvairiose srityse – nuo pramoninių mašinų ir statybinės įrangos iki jautrios laboratorinės įrangos ir net namuose bei pastatuose. Mažindami vibracijos perdavimą, šie metodai gali padėti apsaugoti įrangą, pagerinti saugumą ir sukurti patogesnę aplinką keleiviams.

Vibraciją izoliuojančios medžiagos yra esminė šiuolaikinio automobilio dizaino sudedamoji dalis ir yra naudojamos siekiant sumažinti variklio, transmisijos ir kelio dangos vibracijos perdavimą į automobilio vidų. Šios medžiagos sukurtos taip, kad sugertų, slopintų arba nukreiptų vibracijas, užtikrindamos sklandesnį ir patogesnį važiavimą keleiviams.

Viena iš dažniausiai automobiliuose naudojamų vibraciją izoliuojančių medžiagų yra guma. Ši universali medžiaga plačiai naudojama variklio laikikliams, pakabos įvorėms ir kitiems komponentams gaminti. Guma yra efektyvus vibracijos izoliatorius dėl savo gebėjimo sugerti ir išsklaidyti energiją, taip sumažinant vibracijų perdavimą.

Kita medžiaga, naudojama automobiliuose vibracijos izoliacijai, yra putplastis. Ši medžiaga naudojama įvairioms reikmėms, pavyzdžiui, durų plokštėms, apmušalams ir sėdynėms. Putplastis efektyviai mažina vibraciją dėl savo gebėjimo suspausti ir sugerti energiją.

Be gumos ir putplasčio, kitos medžiagos, dažniausiai naudojamos vibracijos izoliacijai automobiliuose, yra plieninės spyruoklės, stiklo pluoštas ir kamštiena. Plieninės spyruoklės naudojamos pakabos sistemose, kad sugertų smūgius ir vibracijas. Stiklo pluoštas naudojamas garso izoliacijai, nes jis gali sugerti ir atspindėti garso bangas. Dėl savo suspaudžiamumo ir gebėjimo sugerti vibracijas kamštiena naudojama įvairioms reikmėms, įskaitant tarpiklius ir sandariklius.

Aukštos kokybės automobiliuose vis dažniau naudojamos pažangios medžiagos, tokios kaip anglies pluoštas ir kevlaras, nes jie yra ypač tvirti ir atsparūs vibracijai. Šios medžiagos taip pat yra lengvos, o tai gali padėti pagerinti kuro efektyvumą ir tvarkymą.

Apskritai, vibraciją izoliuojančios medžiagos yra esminė šiuolaikinio automobilio dizaino sudedamoji dalis ir atlieka esminį vaidmenį užtikrinant sklandų ir patogų važiavimą keleiviams. Automobilių gamintojai toliau tiria naujas medžiagas ir technologijas, siekdami pagerinti vibracijos izoliaciją ir kurti dar patogesnes bei tobulesnes transporto priemones.